Памятка покупця

(для покупця інтернет магазину)

Правила отримання меблів від перевізника.

Обов’язково в присутності перевізника !!!

  1. УВАГА!!! Обовязково! заберіть документи від Фабрики з Упаковки № 1 (Гарантійний талон, Видаткова накладна, Картка переміщення та прийомки меблевої продукції, Пам’ятка покупцю).
  2. Перевірте зовнішній вигляд упаковок.
  3. Всі упаковки повинні бути промарковані додатково маркером (1/15, 2/15 … 15/15).
  4. Перевірте кількість упаковок згідно переліку:
    1. (Приклад: 1/15, 2/15 … 15/15, це означає: Упаковка № 1, всіх упаковок в даному комплекті 15.

 

  1. ОБОВЯЗКОВО!!! Перевірте вміст упаковок з склом, (вітриною) на цілісність:
    • упаковка з склом (позначається етикеткою „Обережно скло” )
    • упаковка з ламкими деталями (позначається етикеткою „Обережно ламкі деталі”).
  2. У випадку виявлення пошкодження упаковок – складіть разом з перевізником документ про пошкодження упаковок (з зазначенням номерів упаковок). Проінформуйте менеджера інтернет магазину для сприяння у вирішенні проблеми.
  3. При виявленні розбіжностей в кількості упаковок – складіть разом з перевізником документ про відсутність упаковок (з зазначенням номерів упаковок). Проінформуйте менеджера інтернет магазину для сприяння у вирішенні проблеми.
  4. При виявленні візуальних пошкоджень (замокання, надриви упаковок, биті кути упаковок, розпаковані упаковки, розсипані упаковки) – складіть разом з перевізником документ про пошкодження упаковок (з зазначенням номерів упаковок). Проінформуйте менеджера інтернет магазину для негайноговирішеннявирішення проблеми.
  5. УВАГА!!! У будь якому випадку покупець повинен забрати супроводжуючі документи від Фабрики з Упаковки № 1.