Безкоштовна доставка за умови замовлення на суму від 15 000 гривень!

Сервіс і гарантія

Виробник гарантує відповідність виробів вимогам ДСТУ 4414:2005 та ГОСТ 16371-93 за умови дотримання вимог транспортування, зберігання, складання та експлуатації.

Гарантійний термін експлуатації меблів встановлений згідно нормативних документів для корпусних побутових меблів – 24 місяці, для меблів для сидіння та лежання – 18 місяців.

Гарантійний термін встановлюється від дня доставки меблів.

При відсутності заповненого (в місці придбання) гарантійного талона, гарантійний термін наступає з дати виготовлення (вказується на етикетці виробу).

Усі питання та пропозиції згідно якості продукції вирішуються з інспектором по якості.
Інспектор з якості (щоденно з 9.00 до 18.00, субота з 9.00 до 15.00, неділя - вихідний)
Тел. +38 (0352) 23 62 30,
+38 (050) 437 18 70.

1. Меблі призначені для експлуатації в сухих приміщеннях, захищених від шкідливих атмосферних впливів (пряме сонячне проміння, волога і т.п.), діючих осередків тепла. Меблі повинні експлуатуватись згідно їх функціонального призначення.

2. Обов'язковим є встановлення меблів на горизонтально рівній поверхні.

3. В процесі експлуатації меблів необхідно періодично перевіряти стан з'єднань (кріплення дверей, шухляд, деталей між собою) та проводити своєчасне регулювання.

4. Забороняється перенавантажувати меблі.

5. Пересувати меблі потрібно за вертикальні жорстко закріплені елементи (стояки, боковини) попередньо звільнивши їх від речей.

6. Поверхні меблів потрібно протирати сухою тканиною або м'якою фланеллю. Використовувати тільки сертифіковані засоби для чищення меблів. Забороняється для чищення використовувати порошки для прання або посуду, розчинники, бензин і т.п.

7. Меблі слід експлуатувати в приміщеннях при температурі не нижче +2ºС та відносній вологості повітря від 45 до 70%.

Безкоштовна доставка за умови замовлення на суму від 15 000 гривень !

 

1. Точний час та дату доставки диспетчер підприємства узгоджує не пізніше, як за добу до дати, яка зазначена в талоні.

2. При доставці замовлення водій зобов'язаний відвантажити меблі згідно замовлення, перевірити спільно із замовником кількість упаковок, перевірити цілісність скла, дзеркал, упаковок з ламкими деталями (маркуються етикетками «Обережно»), упаковки з фурнітурою. Вказані елементи безкоштовному гарантійному обслуговуванню не підлягають.

3. Після прийому-здачі замовлення водій та замовник ставлять підписи на гарантійному талоні та бланку замовлення.

4. Пошкоджені деталі по вині клієнта безкоштовному обміну не підлягають.

5. При частковій передоплаті (завдатку) обов'язково перевірити наявність штампу бухгалтерії (каси) про оплату на гарантійному талоні.

6. У випадку складання меблів рекомендованими ПП "Фабрика меблів "Нова" позаштатними складальниками, що отримали відповідне посвідчення, відлік терміну гарантії починається з дати фактичного складання меблів, та відмітки про це в гарантійному талоні (складальник повинен зазначити прізвище, дату складання, номер посвідчення, засвідчити підписом та відповідним штампом).

7. Вартість та оплату (за складання, монтаж, регулювання меблів) замовник обумовлює та здійснює безпосередньо з складальником. Вартість складальних робіт встановлює складальник меблів (керуючись законодавством України про підприємницьку діяльність).

8. Увага! Перевірте у складальників наявність посвідчення, виданого ПП "Фабрика меблів "Нова".

9. Увага! При неповерненні гарантійного талону (при змінах в замовленні або відмові від замовлення) клієнт оплачує доставку: 2 грн. за 1 км по місту, 1 грн. за 1 км за містом).

10. Для одержання інформації згідно замовлення необхідно повідомити "код замовлення". Інформація надається тільки по "коду замовлення" чи при пред'явленні гарантійного талона.

Диспетчер (щоденно з 9.00 до 20.00, неділя з 9.00 до 16.00, питання доставки, придбання):
Тел. +38 (0352) 43 38 08,
+38 (050) 377 70 92,
+38 (050) 437 01 30.